säg någon som vill att dess pappa ska läsa bloggen ?

hej på er, inte kunnat blogga idag för jag stack till papi efter skolan, orkade inte åka till mamma för att sen dra till stallet direkt lixom. så bloggade ingenting eftersom jag försöker undvika att blogga från pappas data, då jag inte vill att han ska läsa min blogg igen som det blev med den förra som togs bort just därför, haha.. Men iallafall, red eloge idag vilket var lite överraskande, han var jättebra men överspeedad. A, anyway nu ska jag fylla i nån jävla lapp som ska vara inne imorgon,
och HAHA btw .. bääääst dag seriöst den ägde skiten ur allt. melaa, humor på topp. hahahahaha a kan förklara då att jag ritade en häst på tavlan och våran vikarie som undervisade i sexualkunsap trodde det var en livmoder, äggstockar och att ögonen var celler, så ja. Vi typ flög ner på golvet och kunde inte andas, dooooog lite där va.
Så kan det gå men vi hörs! nån gång, nerå men imorgon, orkar inte tråka ut er mer idag tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahh, nej inte jag!

2011-02-03 @ 15:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0